Velkommen


Veldig hyggelig at du besøker bloggen min. Jeg kommer til å bruke bloggen til å vise fram ting jeg lager, jeg er veldig glad i å lage ting og har lyst til å dele det med dere. Legg gjerne igjen en kommentar også;0)

14. jan. 2012

Tøfler

Da var tøflene min yngste sønn bestilte ferdig;0) Han har valgt farge selv og han er veldig fornød med dem.De er strikket i karneval garnet fra europris. Jeg hadde ikke prøvd dette garnet før og var veldig usikker på hvordan det var å tove,men det fungerte helt fint;0) Oppskriften har jeg funnet her;http://moatrolla.blogspot.com/

6 kommentarer:

  1. Takk :) stilige tøfler! Takk for tips om garnet. Stilig me flerfarget garn, i allefall som kan toves :) ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min!! Det setter jeg veldig stor pris på :)
    Kjempeflotte tøfler du har strikket her!!
    Legger deg til på blogglisten min ;)
    --klem--

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det og veldig koselig at du legger meg til i blogglista di,det setter jeg veldig pris på;0)

      Slett
  3. Så gøy når sønnen bestiller selv!! Da blir de nok godt brukt også:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja han er veldig fornøyd;0) Holder på med tøfler til eldste mann også,han har også valgt farger selv:0)

      Slett