Velkommen


Veldig hyggelig at du besøker bloggen min. Jeg kommer til å bruke bloggen til å vise fram ting jeg lager, jeg er veldig glad i å lage ting og har lyst til å dele det med dere. Legg gjerne igjen en kommentar også;0)

4. jan. 2012

Rundt skjerf

Her har jeg strikket et skjerf i verdi fra drops,jeg har funnet oppskriften på drops også.Jeg har hatt lyst til å prøve å strikke noe sånt en stund, også fikk jeg dette myke garnet til jul,så da var det bare å finne en oppskrift som passet til det ;0)Det går tre ganger rundt halsen og det er kjempe mykt;0)Fargen er dus rosa,brunt og offwhite.

Jeg deltar med dette i pinnekrokens utfordring nr 19-prøv noe nytt.http://pinnekroken.blogspot.com/2012/01/utfordring-19-prv-noe-nytt.html

5 kommentarer:

  1. flott skjerf du har strikket

    SvarSlett
  2. Nydelig skjerf og nydelige farger!! Pass på at linken din til Pinnekroken fungerer og velkommen med i utfordringen vår :-))

    -Signe-
    Pinnekroken

    SvarSlett
  3. Nydelige farger, akkurat min smak :)

    SvarSlett