Velkommen


Veldig hyggelig at du besøker bloggen min. Jeg kommer til å bruke bloggen til å vise fram ting jeg lager, jeg er veldig glad i å lage ting og har lyst til å dele det med dere. Legg gjerne igjen en kommentar også;0)

8. jan. 2012

Juletrefest

I dag har vi vært på juletrefest med ungene og farmor og beste.En veldig koselig dag med gang rundt juletreet,julesanger,julekaker og loddsalg etterfulgt av premie utdeling.Begge guttene hadde fått hver sin bunke med lodd,men det gikk som det alltid gjør.Minste mann vant to premier,mens eldste ikke vant noe denne gangen heller(han ble igrunn kjempe sur:0( ),neste gang så tror jeg vi får ta lodd til familien også vinner alle evt premien. Også kom jo nissen innom en tur også da med rompetasker fra bokklubbens barn og goderier, så alt i alt en fin søndag;0) Ha en fin kveld alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar