Velkommen


Veldig hyggelig at du besøker bloggen min. Jeg kommer til å bruke bloggen til å vise fram ting jeg lager, jeg er veldig glad i å lage ting og har lyst til å dele det med dere. Legg gjerne igjen en kommentar også;0)

3. apr. 2013

Påske tur til Gøteborg

Vi reiste en tur til Gøteborg i påsken ,veldig deilig med en tur nå :) Har hatt veldig mye å gjøre i det siste både på jobbe og privat så det var godt og bare slappe av å kose oss med god mat og drikke.Vi booket rom på First G hotel som ligger i andre etasje på sentral bane stasjonen midt i Gøteborg, det var et veldig fint hotel og kan anbefales videre :) Siden vi var så nærme så ble det en tur på Ullared ,så da fikk vi handlet inn en del av sommergarderoben til ungene også. Det ble litt på oss voksne også da ;)

1 kommentar:

  1. Gøteborg er en veldig fin by! Håper dere hadde et fint opphold! :o) Jeg håper å få til en tur dit i løpet av våren/sommeren!

    SvarSlett