Velkommen


Veldig hyggelig at du besøker bloggen min. Jeg kommer til å bruke bloggen til å vise fram ting jeg lager, jeg er veldig glad i å lage ting og har lyst til å dele det med dere. Legg gjerne igjen en kommentar også;0)

6. nov. 2011

Mykt og varmt pynteskjerf

Var en liten tur innom garn butikken på torsdag og da hadde det kommet inn et nytt garn som heter lofty. Det måtte jo prøves og det ble til ett mykt og deilig pynteskjerf.Dette skjerfet er med i utfordringen til pinnekroken med noe som varmer. http://pinnekroken.blogspot.com

2 kommentarer:

  1. Klart det måtte prøves! :D

    Det ble kjempefint!

    SvarSlett
  2. Nydelig skjerf!

    Nå har jeg endret linkingen din på Pinnekroken sin side. Neste gang klikker du inn på det innlegget du vil levere, og kopierer adressen til innlegget inn i inlinkz (ikke direkte fra bloggen)

    Husk å skriv hvor oppskriften til pynteskjerfet kommer fra, og link til Pinnekroken i begge innleggene (dette og baggylua) for at bidragene skal være gyldige :)

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett